Wednesday, March 2, 2011

Amat melucukan @ menyedehkan??

t0day?? xda klas,..s0,..i juz spend my tym untuk menyemak hasil2 kerja anak didik aku,..hurmm,..coment sgek2...
    
        first,..tahap 1,...yag dlmnya,.hnya darjah 2,..,.aku nyuruh daknya salin apa yg aku salin kat whiteboard,..tulisan jawi,..pasya,..aku r0und2 tmpt duduk dknya,..aku heran,..rame yang lmbt tulis,..than,..aku tyak kwn aku,..mmg kdak ya ka,..kwn aku pun g tg0k,..apa aku buat,. "aduhh,...yg kau tulis jawi ngan dknya ya knak??haha,..." ups,..nmpaknya aku dah silap,..rupa-rupanya daknya xmher glak tulisan jawi,..cdeynyaa,..h0pe pastok,..dknya akn jadi lbih maher,..huhu,..cian dknya,..tp,..yg plg lucu,..one of them,..tulis jawi terbalit,..jwi kan start rfom kanan,..p nya start nulis dari kirik,..imgine ok,..huhu,.mok tetak ada juak,..kesian pun ada juak,..

cth nya buat,.(andaikata lam rumi: SAYA,... p nya tulis,..AYAS) huhu,...

then,..semak thap 2,..alhmdulillah,..nota yg aku berik,..suma daknya smpat salin,..juz,..latihan jak,..ada yg x isik jwpn,..x smpat buat kot,..

         n,..thap 3,...huhu,..plg ramai,..aku xda bgik latihan,..juz suruh daknya tulis apa yg aku cakap..kira latih daknya mlah nota kdirik la,..ustaz padah,..cmya jak plah daknya,..

untuk semua klas ya,..first skali,.aku ajar adab baca doa,..aku turunkan ilmu yang pnah guru aku ajar kat aku suatu ketika dolok,..

yang plg melucukan,..setiap kali mok bgik latihan ngan daknya,..aku akn padah,..
"kalau kmu cyap cpat salin nota yang ustzah bg,..ustazah bg latihn ckit jer,..tp klu lmbt,..ustzh bgi byak,.."
hehehe,..semua buat cpat2,..padahal,..sama jak pun jmlah latihan yang aku bgik,..hahaha,...

s0,..t0morrow,..aku ajar tauhid,.buku pnduan xda,..s0,.i need to use my own knowledge la,..huhu,...pasal,..asmaul husna,,..rukun iman,.n penerangan2 sal ya,..hope apa yang aku blaja slamak tok,.pat aku gnakn dgn baik esok hari,..


KEPADA SEMUA YANG SENTIASA MNYOKONG,..tq so much!!i love u all,...

n 4 all my lovely students,..ustzh akn cuba buat yg terbaek utuk trg suma,..i love all of u,..(wah,..cam x sgka jak aku jadi ustzah,..)

*baru aku tauk,..bkn senang jadi seorg pndidik,...s0,...sygilah guru2 kita,..jgn lpak jasa dknya,..syggg cgu2 nok dah mgaja aku slamak tok,..huhu,..rndu ngan dknya suma,...

n harapan untuk dirik aku kdirik,..ku harap,..lpas jadi ustzh tok,..aku dapt jadi lbih baik,..slamak tok,.mcm2 dah aku plah,..byak alu jak dosa tok,..ya Allah,..huhu,...aku yakin akn hkmah semua tok,..aminnnnla..

laz....tq kpda yang sntiasa mgikuti pkmbngan dirik tok,.. :),,,mok minum l0k,..watching tym,..with my lovely papa n mama,..ehe...daaaaaaaa

No comments:

Post a Comment